Soluma

Strategie

Planowanie – to fundament każdego biznesu. Najtrudniejsze jest jednak przejście od planowania do działania. Tak rodzą się strategie, które jednym przynoszą wielkie sukcesy, a innym sromotne porażki. Piszemy o skutecznych strategiach marketingowych dla firm. Takich jak Twoja.

  • Zbuduj świadomość marki w Internecie! 5 najważniejszy zasad

    0
    16.05.2017
    Internet to obecnie podstawowe źródło informacji i inspiracji dla kilkunastu milionów Polaków. To ogromna baza Twoich potencjalnych klientów. Oczywiście nie staną się nimi od razu (większość nigdy nie dostąpi tego zaszczytu). Aby zacząć przyciągać klientów z sieci musisz zadbać o zbudowanie swojej marki w Internecie. J...
  • Dlaczego samodzielne prowadzenie działań marketingowych to zły pomysł? 5 powodów

    0
    24.04.2017
    Jesteś przedsiębiorcą wyznającym zasadę: sam sobie sterem, żeglarzem, okrętem (to z Mickiewicza, gdybyś nie wiedział)? Twoja pracowitość może imponować, ale niestety niekoniecznie przełoży się na sukces Twojej firmy. Samodzielne prowadzenie działań marketingowych jest złym pomysłem, i to z kilku powodów. Wymieniamy 5 n...
  • Marketing jest ważny, ale nie zastąpi jakości. Jak pokazać ją w Internecie?

    0
    17.04.2017
    Reklama to nieodłączny element prowadzenia biznesu i w dzisiejszych realiach naprawdę trudno jest sobie bez niej poradzić. Mimo to żadne działania marketingowe na dłuższą metę nie okażą się skuteczne, jeśli klienci szybko zorientują się, że mają do czynienia z bublem, wydmuszką. Dlatego ramię w ramię z prowadzeniem kam...
  • Zanim zaczniesz się reklamować. Stwórz personę

    0
    10.04.2017
    Bazą dla jakiejkolwiek strategii działań marketingowych musi być wiedza na temat tego, do kogo właściwie kierujemy reklamę. Kto jest „idealnym klientem” firmy? Samo określenie grupy docelowej może nie być wystarczające. Aby mieć pewność, że firma wydaje pieniądze na reklamę ściśle dopasowaną do oczekiwań od...
  • Tworzenie strategii marki krok po kroku

    0
    28.03.2017
    Strategia marki to precyzyjnie nakreślony plan działania, który ma przynieść efekt w postaci znacznego zwiększenia rozpoznawalności marki na rynku. To trochę tak, jak z planowaniem wakacji. Wybierając kierunek zwracasz uwagę na to, czy zapewni Ci on odpowiednie warunki do odpoczynku, w konsekwencji czego dobrze wypoczn...
  • Jak podzielić budżet na reklamę? Poznaj grupy klientów

    0
    14.03.2017
    Jeśli przeczytałeś nasz artykuł na temat tworzenia budżetu reklamowego, to pewnie wiesz już, jakie elementy powinny się w nim znaleźć. Pora przejść do kolejnego etapu i tym razem podzielić środki, którymi dysponujesz. Jest to ważne, ponieważ dzięki temu będziesz mieć pewność, że wydajesz pieniądze w sposób najbardziej ...
  • E-mail marketing – kiedy warto go stosować?

    0
    06.03.2017
    Spośród wielu narzędzi reklamy firmy wciąż bardzo chętnie sięgają po e-mail marketing. Wydawać by się mogło, że nie jest to dobre rozwiązanie – w końcu nasze skrzynki pocztowe posiadają coraz dokładniejsze filtry antyspamowe, a w dodatku wiele osób z rezerwą podchodzi do wiadomości reklamowych obawiając się oszus...
  • Advertaiment – nie pozwól klientowi oderwać oczu od produktu!

    0
    28.02.2017
    Standardowy widz wraz z rozpoczęciem bloku reklamowego natychmiast traci koncentrację. Przełącza kanał, idzie sobie zrobić herbatę, zagląda do Internetu. Nic nowego. Firmy, które wykupują reklamy, bardzo na tym tracą i będą tracić coraz więcej (ponieważ spada też liczba osób oglądających telewizję). Czy można temu prze...
  • Skuteczne i tanie narzędzia promocji dla startujących firm

    0
    05.12.2016
    Co roku na świecie powstaje ponad 20 tysięcy nowych firm. Co ciekawe tylko 30% z nich przetrwa na rynku przynajmniej kolejnych 12 miesięcy. Co jest tego powodem? Najczęściej kiepski biznesplan i zbyt optymistyczne założenia ekonomiczne. Warto jednak wspomnieć także o marketingu. Źle dobra strategia reklamowa nie przyno...
  • Jak reklamować firmę w Internecie? 5 dobrych pomysłów

    0
    25.10.2016
    Sposobów na reklamowanie firmy w sieci jest mnóstwo – nie wszystkie narzędzia są jednak skuteczne, na co wpływ mają przede wszystkim zmieniające się zachowania użytkowników Internetu. Jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy bez sensu, sprawdź, które formy promocji mogą przynieść Twojej firmie największe korzyści przy ...
  • Jak nawiązać kontakt z klientami nie ruszając się zza biurka? 5 prostych sposobów

    0
    17.10.2016
    Firma, która nie słucha swoich klientów, bardzo szybko wypadnie z branży. Nie będzie bowiem w stanie zmienić kierunku swoich działań, a tym bardziej się rozwijać. Biznes robimy nie dla siebie, ale właśnie dla klientów, których wierność pozwala firmie budować kapitał. Dlatego bardzo ważne jest, aby regularnie nawiązywać...
  • Zaskocz klientów! 5 pomysłów na przyciągniecie uwagi reklamą w mieście

    0
    22.08.2016
    Skuteczna reklama przykuwa uwagę i każe odbiorcy się nad nią zastanowić. Ten efekt można osiągnąć na wiele sposobów: strasząc, śmiesząc, bawiąc, ostrzegając, pocieszając etc. Kwestia wyboru formy wyrazu jest uzależniona od grupy docelowej. Uniwersalne jest natomiast to, że reklama musi być dziś jakaś, czymś się wyróżni...
  • Podstawy budowania marki

    0
    28.04.2015
    Historia żarówki Edisona jak koncepcja budowania marki. Twojej marki.
Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.