Soluma

O reklamie

Reklamowanie się to nie tylko zachęcanie do kupna produktu czy usługi. To przede wszystkim informowanie potencjalnych klientów o istnieniu firmy i jej ofercie. Dobra reklama jest znakiem drogowym kierującym prosto do celu. Ustaw go we właściwym miejscu.

Reklamować można się na wiele sposobów. Lokalnie, globalnie, jednorazowo lub stale. Ważne, aby dać swoim klientom szansę na zauważenie, że gdzieś tam jest ktoś, kto może dać im to, czego potrzebują.

Piszemy o reklamie, jej formach, ciekawych strategiach, trafionych i chybionych pomysłach. Czytaj, inspiruj się, sięgaj po rozwiązania, które naprawdę przyniosą korzyści Twojej firmie.

  • Reklama lokalnie

    Reklama to zabawa dla korporacji? Nic bardziej mylnego. Reklamować się mogą, a wręcz powinny także mniejsze firmy, których sukces zależy od rozpoznawalności na lokalnym rynku. Jak reklamować się w lokalnie? Gdzie szukać twórców reklamy? Po jakie nośniki sięgać? Podpowiadamy.
  • Aktualności

    Które reklamy zostały wyemitowane w trakcie tegorocznego Super Bowl? Ile kosztowała produkcja najnowszego spotu Audi? Kto stoi za stworzeniem koncepcji ostatniej kampanii Coca-Coli? Piszemy o newsach ze świata reklamy. Nie tylko dla pasjonatów.
  • Informacje różne

    Reklama to nie tylko ulotki, banery, spoty telewizyjne i radiowe. To przede wszystkim ogromny przemysł, który stoi za sukcesem milionów firm na całym świecie. Opisujemy różne twarze branży reklamowej i wyłapujemy z niego to, co może Cię zaciekawić.
Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.