Soluma

AdWords

Linki sponsorowane to obecnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy internetowej w relacji kosztu do spodziewanego efektu. Potencjał linków jest ogromny, podobnie jak reklam kontekstowych. Przybliżamy techniki kampanii AdWords i wskazujemy ciekawe rozwiązania dla początkujących firm.

  • Jak napisać reklamę AdWords? Poznaj najważniejsze zasady narzucane przez Google

    0
    29.09.2016
    Każdy wie, że tekst reklamy AdWords musi być przede wszystkim atrakcyjny dla klienta, a więc zachęcać go do kliknięcia w link czy baner. Jednak nie jest to wcale takie proste. Google dodatkowo narzuciło reklamodawcom sporo ograniczeń, które mają wpłynąć na poprawę jakości tekstów reklam oraz przeciwdziałać taktykom spa...
  • Kampania AdWords – prowadzić samemu czy zlecić agencji?

    0
    29.09.2016
    Linki sponsorowane wykupione w ramach usługi Google to obecnie najskuteczniejsza forma reklamy internetowej w relacji do wydatków. Jej ogromnym atutem jest to, że płacisz wyłącznie za wyniki, czyli za wyświetlenia reklamy oraz kliknięcia. Im wyższy budżet, tym większy zasięg – proste. Proste nie jest natomiast ko...
  • Tekst reklamy AdWords – trudna sztuka jego napisania

    0
    29.09.2016
    W prowadzeniu kampanii AdWords najważniejsze jest to, aby przyniosła ona efekt – marketingowy lub sprzedażowy. Nie da się tego osiągnąć samymi słowami kluczowymi. Niezbędne jest nadanie reklamie wysokiej jakości, a więc jej napisanie według najlepszych standardów copywritingu. To bardzo trudna sztuka, nawet dla z...
  • Jak zoptymalizować kampanię AdWords? 5 najlepszych sposobów

    0
    29.09.2016
    Uruchomiona kampania AdWords nie jest niestety „samograjem”. Ktoś musi jej doglądać, aby w porę reagować np. na zmiany zachowań klientów czy uzupełnić słowa kluczowe (ewentualnie niektóre usunąć). Takie działania składają się na ogólne zadanie, jakim jest optymalizacja kampanii AdWords. Optymalizacja, czyli...
  • Jak wybrać porządną agencję do prowadzenia kampanii AdWords? 5 podpowiedzi

    0
    29.09.2016
    Nie oszukuj się – jeśli chcesz mieć naprawdę dobrą, skuteczną kampanię AdWords, musisz zatrudnić kogoś do jej stworzenia i prowadzenia. Oczywiście tworzenie etatu w firmie nie jest najlepszym rozwiązaniem, skoro na rynku nie brakuje agencji, freelancerów czy indywidualnych specjalistów od programu Google. Pytanie...
  • Certyfikat AdWords – jak zdobyć i dlaczego warto?

    0
    29.09.2016
    Wybór specjalisty, który skutecznie poprowadzi kampanię AdWords, nie jest niestety prosty. Google doskonale o tym wie, dlatego od dłuższego czasu honoruje rzetelne firmy przyznawaniem im Certyfikatów AdWords. To spory atut marketingowy i naprawdę warto się o niego postarać. Jak to zrobić? Sprawdź. Jak zdobyć Certyfi...
  • Cel kampanii AdWords – od jego określenia wszystko się zaczyna

    0
    29.09.2016
    Gdy zakładasz biznes masz przed sobą jakiś cel i starasz się do niego dążyć. Chcesz zwiększyć dochody, dać pracę innym, stać się niezależny, mieć więcej czasu dla rodziny etc. Dokładnie tak samo jest z kampanią AdWords. Jej skuteczność jest w ogromnym stopniu uzależniona od obrania prawidłowego celu i prowadzenia dział...
  • 5 największych mitów na temat AdWords. Obalamy!

    0
    29.09.2016
    Zastanawiasz się nad zainwestowaniem w kampanię AdWords, ale wciąż słyszysz, że to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Zauważ, że takie opinie wyrażają dwie grupy ludzi: ci którzy nie mieli nigdy do czynienia z linkami sponsorowanymi i ci którzy próbowali prowadzić kampanię samodzielnie, ale im nie wyszło. Wokół programu Goo...
  • 4 najczęstsze błędy popełniane podczas prowadzenia kampanii AdWords

    0
    29.09.2016
    Stworzenie, a tym bardziej prowadzenie kampanii AdWords nie jest proste. Zajmuje mnóstwo czasu, wymaga znajomości podstawowych terminów i stałego śledzenia trendów. Nie ma chyba przedsiębiorcy, który miałby na to wszystko czas i ochotę. Mimo to niektórzy podejmują taką próbę. Efekt? Powtarzające się wciąż te same błędy...
  • AdWords czy pozycjonowanie – co bardziej opłaci się Twojej firmowej stronie www?

    0
    15.11.2015
    To bardzo ciekawy dylemat, który ma coraz więcej firm. Jak wiadomo im wyższa pozycja naszej strony w wyszukiwarce, tym większe są szanse, że odwiedzą ją użytkownicy, a zatem klienci. Pytanie, jak taką pozycję osiągnąć? Metody są dwie: klasyczne pozycjonowanie oraz wykupienie reklamy w programie Google AdWords. Jakie są...
Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.