Soluma

Content marketing

Biznes się robi, ale o biznesie trzeba też mówić. Tylko w ten sposób można o nim powiedzieć innym. Content marketing to szerokie działania wizerunkowe oparte na wartościowej treści, która buduje zaufanie do marki i jej rozpoznawalność. Podpowiadamy, po które narzędzia content marketingowe warto sięgać.

  • Czy blogowanie to obowiązek?

    0
    21.08.2017
    Komentuje Michał Wynarski, właściciel agencji content marketingowej Soluma Content. Na co dzień obserwuję, że wszyscy, niemal bez wyjątków, chcą blogować. Oczywiście to gruba przesada, ale pewien trend jest bardzo wyraźny. Gdy 5 lat temu proponowałem klientom założenie bloga firmowego, część nie widziała w tym żadne...
  • Zerowy Moment Prawdy (ZMOT) a content marketing

    0
    17.07.2017
    Jesteśmy przekonani, że coraz trudniej jest Ci dokonywać spontanicznych zakupów. Zanim sięgniesz do portfela, wertujesz wszelkie możliwe źródła w poszukiwaniu opinii na temat danej rzeczy. Chcesz uzyskać potwierdzenie swojej decyzji lub wręcz przeciwnie – dowiedzieć się, dlaczego ten wybór jest chybiony. Dokładni...
  • 3 przykłady złego podejścia firm do content marketingu

    0
    03.07.2017
    Co zrobić, aby wycisnąć z działań content marketingowych ostatnie soki? Na pewno zadajesz sobie to pytanie. Zgodnie z logiką przedsiębiorcy chcesz mieć pewność, że wydajesz pieniądze na coś, co w przyszłości do Ciebie wróci. Z content marketingiem jest o tyle trudno, że ta strategia nie przynosi szybkich efektów. Najwa...
  • Działania content marketingowe – zlecić agencji czy próbować samodzielnie?

    0
    19.06.2017
    Z pewnością doskonale wiesz już, jak duże korzyści dla Twojego biznesu może przynieść content marketing. To jedna z najskuteczniejszych i jednocześnie najłatwiej mierzalnych strategii promocyjnych, która wykracza poza Internet (może być prowadzona w prasie, radiu i telewizji). Masz już za sobą lekturę wielu poradników ...
  • 6 przykładów contentu, który NA PEWNO przyciągnie klientów

    0
    13.06.2017
    Dobry content to taki, który generuje leady. Przekładając to na bardziej zrozumiały język: dobry content jest atrakcyjny dla czytelników, skłania ich do odwiedzania strony i przekazywania linku do niej swoim znajomym. Proste, ale jak się okazuje – bardzo trudne do zrealizowania. W Internecie codziennie pojawia...
  • Dobra treść, fatalna forma. Przykłady błędów niszczących każdą kampanię content marketingową

    0
    06.06.2017
    Wiesz, czym jest UX? W wolnym tłumaczeniu są to różne doświadczenia użytkowników stron internetowych, które pozwalają im bez trudu odnaleźć się na każdej witrynie, bez względu na jej treść. Czyli: wchodzi na jakąś stronę, wertujesz jej zawartość i spodziewasz się, że po kliknięciu w logo wrócisz na stronę główną. Jeśli...
  • Zanim zaczniesz tworzyć treści. Poznaj 6 najważniejszych zasad webwritingu

    0
    24.10.2016
    Dobre, wartościowe treści są solą content marketingu. Liczy się jednak nie tylko ich zawartość, ale również atrakcyjne formatowanie. Nie jest przecież tajemnicą, że w Internecie czytamy zupełnie inaczej. Bardziej skanujemy tekst wyłapując z niego to, co nas najbardziej interesuje. Jeśli taka pobieżna analiza nie przeko...
  • Księga stylu w strategii content marketingowej – dlaczego warto ją stworzyć i co powinna zawierać?

    0
    16.09.2016
    Każda firma, która prowadzi działania w ramach content marketingu, musi stosować się do ustalonych na samym początku reguł. Pozwala to wypracować spójną wizję tworzenia treści i dopasować je do grupy docelowej marki. W większości przypadków odpowiada za to agencja content marketingowa, która zna wspomniane zasady. Jedn...
  • Kluczowe wskaźniki efektywności, czyli sprawdzamy, czy strategia content marketingowa działa

    0
    16.09.2016
    Częstym zarzutem w stronę content marketingu jest to, że nie da się dokładnie określić efektów tej strategii. To nieprawda. Każdy, kto tworzy content, musi się kierować jasno określonym celem. Dla jednej marki korzyścią będzie wzrost liczby fanów na Facebooku, dla innej zwiększenie liczby odwiedzin na stronie. To da si...
  • Jak zacząć działania content marketingowe i wycisnąć z nich każdą kroplę? 5 kroków

    0
    16.09.2016
    Coraz więcej firm poszukuje niesztampowych metod promowania się w sieci. Dotyczy to szczególnie przedsiębiorców, którzy nie dysponują zbyt dużymi budżetami reklamowymi. Content marketing świetnie odpowiada na te potrzeby. Prowadzenie działań opartych na dostarczaniu wartościowych treści i komunikowaniu się z klientami ...
  • Gdzie dystrybuować content? 3 podstawowe kanały

    0
    16.09.2016
    Świetny content nie przyniesie marce żadnych korzyści, jeśli nikt się z nim nie zapozna. Dlatego równolegle z tworzeniem treści trzeba myśleć o polach ich dystrybucji. Służą do tego różne kanały, a naturalnym obszarem do takich działań jest oczywiście Internet. Gdzie dystrybuować content? Płacić za to czy inwestować we...
  • Blog firmowy – podstawowe narzędzie content marketingu. Dlaczego warto go prowadzić?

    0
    16.09.2016
    Blog firmowy to pierwsze, co kojarzy się z content marketingiem. Dużo mówi się o tym, że powinna go prowadzić każda firma, której zależy na zasięgu w Internecie i budowaniu dobrych relacji z klientami. To prawda, ponieważ blogi stają się podstawowymi źródłami informacji o markach. Dobrze prowadzony blog firmowy przynos...
  • Czym jest content marketing i dlaczego nie można go mylić z copywritingiem?

    0
    16.09.2016
    Każdy, kto planuje zbudowanie marki i jej rozpoznawalności w Internecie, prędzej czy później spotka się z pojęciem content marketingu. To jedna z najważniejszych koncepcji promocji ostatnich lat. Zakłada nawiązanie relacji z klientami marki, ale opartych nie na zwykłym przekazie reklamowym, tylko na wartościowej treści...
  • 7 najważniejszych działań content marketera

    0
    16.09.2016
    Content marketer to oczywiście osoba odpowiedzialna za tworzenie treści i opracowywania strategii content marketingowej dla marki. Na tym jednak jego działania się nie kończą. Każda strategia wymaga bowiem dużego zaangażowania w przyciągnięcie czytelników oraz mierzenia skuteczności działań. Czym dokładnie musi zajmowa...
  • 5 największych przekłamań na temat content marketingu

    0
    16.09.2016
    Content marketing nadal nie jest do końca zrozumiałą strategią. Firmy, którym zaoferowano działania oparte na tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści, nie potrafią znaleźć w tym dla siebie wymiernych korzyści. Dlatego wolą np. wykupić baner na portalu internetowym niż opublikować na nim świetny artykuł sponsorowan...
  • Blog to nie wszystko. 5 najważniejszych narzędzi content marketingu

    0
    16.09.2016
    Content marketing nieodłącznie kojarzy się z blogowaniem i to prawda – blogi mają największe znaczenie w dystrybucji wartościowych treści. Jednak samo tworzenie wpisów na blog nie jest jeszcze content marketingiem. Ta strategia wykorzystuje o wiele więcej narzędzi, dzięki którym wartościowa treść może dotrzeć do ...
  • Content marketing – nowe wyzwanie stojące przed copywriterami

    0
    16.11.2015
    Content marketing podbija oferty agencji reklamowych, które od dłuższego czasu upatrują w nim szansy na tanią i efektywną promocję firm w Internecie. Ta strategia wykorzystuje wiele narzędzi, ale za każdym z nich kryje się praca copywritera. Jak wykorzystać jego umiejętności w procesie kampanii content marketingowej?...
Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.