Soluma

Grafika

Świetny projekt graficzny może być podstawą skutecznej kampanii reklamowej. Grafika jest wykorzystywana nie tylko w celach wizerunkowych, ale także sprzedażowych. Piszemy o zasadach projektowania grafiki na potrzeby reklamy i nie tylko.

  • Jakie powinno być dobre opakowanie?

    0
    27.02.2017
    Pierwotnie opakowanie miało jedynie zabezpieczać znajdujący się w nim produkt przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. Obecnie powinno być ono również funkcjonalne oraz atrakcyjne. Opakowanie w dzisiejszych czasach spełnia ważną funkcje marketingową, dlatego powinno ono odpowiadać na potrzeby klienta. Przy opracowywaniu...
  • Typografia – kluczowe zagadnienie dla każdego grafika komputerowego

    0
    25.10.2016
    Choć to obrazy są przez nas najlepiej zapamiętywane i najłatwiej zauważane, to wciąż podstawowym sposobem prezentacji pozostaje tekst. Bez znaków, szczególnie liter, nie da się zbudować strony internetowej, stworzyć nazwy firmy czy hasła reklamowego. Wygląd tekstu jest zadaniem, któremu grafik komputerowy musi poświęci...
  • 5 bardzo ważnych zasad projektowania strony internetowej, o których graficy często zapominają

    0
    09.09.2016
    Zaprojektowanie layoutu strony www to wyższa szkoła jazdy i spore wyzwanie dla każdego grafika. Wraz z budżetem rosną oczekiwania klienta, a tym samym odpowiedzialność projektanta. Strona jest w końcu kluczowym elementem wizerunkowym każdej marki. Projektując layout trzeba się więc kierować nie tylko wyczuciem, ale prz...
  • Projektowanie grafiki reklamowej a prawa autorskie – poznaj najważniejsze zasady

    0
    09.09.2016
    Zdecydowana większość działań marketingowych wymaga przygotowania projektu graficznego. Bez grafiki nie ma strony www, baneru, plakatu, spotu telewizyjnego czy zwykłej ulotki. Na rynku działa wielu niezależnych grafików, nie brakuje też profesjonalnych studiów graficznych. Częstym grzechem, popełnianym szczególnie prze...
  • 5 podstawowych narzędzi grafika komputerowego

    0
    09.09.2016
    Grafik komputerowy to wdzięczny zawód. Można go wykonywać w praktycznie dowolnym miejscu, które sprzyja skupieniu i kreatywnemu myśleniu. Jest to jedna z tych profesji, które idealnie wpisują się w model pracy zdalnej. Każdy profesjonalny grafik musi jednak stworzyć sobie odpowiednie stanowisko pracy i wyposażyć się w ...
  • Jak stworzyć skuteczny przycisk call to action? 5 podstawowych rad dla grafików (i nie tylko)

    0
    09.09.2016
    Przycisk call to action (zachęcenie do działania) jest jednym z kluczowych elementów strony internetowej o charakterze sprzedażowym – popularnej landing page. Klient przeglądający taką witrynę w rzeczywistości czyta ofertę. Nie ma jednak przed sobą handlowca, który mógłby go zmotywować do szybkiego podjęcia decyz...
  • Ile kosztuje wykonanie ulotki reklamowej?

    0
    09.09.2016
    Koszt prac graficznych to bardzo obszerny temat, którego nie da się zamknąć w jednym cenniku. Na pewno zauważyłeś, że praktycznie każda agencja czy studio graficzne stosuje stawki „od”: logo od 599 zł, baner od 199 zł itd. Wynika to z faktu, że każdy klient ma inne wymagania, które po skonkretyzowaniu muszą...
  • Identyfikacja wizualna marki – co się na nią składa? 5 najważniejszych elementów graficznych

    0
    09.09.2016
    Budowanie marki to gigantyczny wysiłek, z którym – nie oszukujmy się – większość firm nigdy sobie nie poradzi. Powody są różne, ale często u podstaw takich porażek leży zlekceważenie znaczenia graficznej prezentacji firmy. Identyfikacja wizualna marki ma kluczowe znaczenie dla jej późniejszej rozpoznawalnoś...
  • Gdzie szukać grafika do stworzenia reklamy?

    0
    09.09.2016
    Dobry grafik to naprawdę silne wsparcie dla każdego biznesu. Z mglistej wizji przedsiębiorcy potrafi stworzyć coś, co później prezentuje się świetnie i ma istotny wpływ na rozwój firmy. Zaprojektuje logo, papeterię, layout strony www, ulotkę, baner, gadżet reklamowy. Gdzie szukać grafika, aby nie trafić na kogoś niekom...
  • Dobór kolorów do projektu graficznego – podstawowe zasady

    0
    09.09.2016
    Kolory mają bardzo duże znaczenie dla odbioru grafiki – szczególnie elementów wizerunkowych, jak logo, papeteria czy layout strony www. Projektant musi się tutaj wykazać nie tylko wyczuciem, ale także wiedzą z zakresu łączenia barw i wpływu poszczególnych kolorów na ostateczny wygląd dzieła. Dobór kolorów do proj...
  • Od ulotki po animację 3D, czyli czym zajmuje się grafika reklamowa?

    0
    09.09.2016
    Grafik komputerowy pracujący dla branży reklamowej od zawsze kojarzy się z projektowaniem płaskim, czyli tworzeniem ulotek, plakatów, logotypów, wizytówek etc. Współczesna reklama wymaga jednak znacznie więcej, bo dynamicznie zmieniają się potrzeby samych klientów. Dziś coraz trudniej jest czymś zaskoczyć. Dlatego graf...
  • Bank zdjęć – jaki wybrać? Darmowy czy płatny?

    0
    09.09.2016
    Banki zdjęć to podstawowe narzędzie pracy grafików. Gotowe fotografie i kolaże wykorzystuje się do tworzenia autorskich projektów dla klientów, przede wszystkim na potrzeby stron www, reklam outdoorowych i banerów internetowych. Jeśli jakiś grafik twierdzi, że nie zagląda do banków, to... lepiej mu nie wierzyć. W sieci...
Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.