Soluma

Social media

Swój profil na Facebooku ma już co trzeci mieszkaniec Ziemi. Miliardy ludzi nie mogą się mylić. Social media to fenomen, który warto wykorzystać w celach reklamowych. Jak? Piszemy o najskuteczniejszych kampaniach na Facebooku, Google+, YouTube i innych portalach społecznościowych.

  • Era influencera, czyli jak współpracować z gwiazdami blogosfery?

    0
    14.09.2017
    Komentuje Grzegorz Wiśniewski, CEO Grupy Soluma. Od lat reklamujące się firmy wykorzystują sprawdzony schemat, jakim jest zatrudnianie do kampanii jakiejś gwiazdy. Kiedy Bogusław Linda mówi Ci, że zamiast czekać lepiej zacząć żyć, to jakoś tak naturalnie nachodzi Cię ochota na przetestowanie nowego samochodu pewnej ...
  • O czym pisać na facebookowym profilu firmy? Najważniejsze zasady

    0
    12.10.2016
    Twoja firma ma już profil na Facebooku? Fajnie, ale to dopiero początek drogi. Teraz trzeba jakoś przyciągnąć fanów i postarać się, aby chcieli oni uczestniczyć w życiu marki, a przez to stali się jej potencjalnymi klientami. Nie da się tego osiągnąć inaczej niż poprzez wartościowe, angażujące wpisy. Każda firma stanie...
  • Do wyboru, do koloru, czyli które social media przydają się do dystrybucji treści?

    0
    12.10.2016
    Coraz więcej firm rozumie, że podstawą zadbania o wysoką pozycję strony w wyszukiwarce jest dobra, angażująca czytelników treść. Powinna być nią wypełniona strona docelowa firmy, ale dodatkowo warto zainwestować w porządny blog. Treść ma kluczowe znaczenie dla wyszukiwarki, jednak powinna również trafiać bezpośrednio d...
  • Jak tworzyć wpisy na profilu firmowym na Facebooku? 5 najważniejszych zasad

    0
    12.10.2016
    Media społecznościowe to świetne miejsce do nawiązywania rozmowy z klientami. Szczególnie wybija się tutaj Facebook, który daje spore możliwości w zakresie interakcji oraz budowania społeczności „fanów”. Nie jest jednak tak, że wystarczy założyć profil i od czasu do czasu wrzucić link do strony głównej firm...
  • Jak tweetować, aby to przyniosło korzyści marce? 6 zasad korzystania z Twittera

    0
    12.10.2016
    Twitter nigdy nie był kojarzony z narzędziem służącym promowaniu marek. Firmy z reguły się go boją, bo portal zyskał łatkę „politycznego”. Warto jednak wiedzieć, że dobrze prowadzone konto na Twitterze spokojnie może wybić się na tle setek tysięcy komunikatów generowanych przez dziennikarzy i polityków. Byc...
  • Jak media społecznościowe zmieniły sposób komunikacji z klientami

    0
    12.10.2016
    W erze przed rewolucją social media firmy miały dość utrudnione zadanie. Aby poznać opinię klientów na temat swoich produktów musiały albo zamawiać kosztowne badania, albo przez dłuższy czas obserwować wyniki sprzedaży. Jeśli te były złe, trzeba było nieźle się nagimnastykować, by znaleźć przyczynę. Media społecznościo...
  • Instagram – niedoceniony kanał komunikacji z klientami. Jak go wykorzystać do promocji marki?

    0
    12.10.2016
    Mówisz: social media, myślisz: Facebook. Portal Zuckerberga zagarnął dla siebie ogromną część tortu nazywanego mediami społecznościowymi. Jednak na nim świat się nie kończy. Marki mają do wyboru także inne kanały komunikowania się z klientami, a jednym z nich jest Instagram. Wbrew pozorom to nie miejsce tylko dla ładny...
  • Dlaczego warto być na Google+? 5 najważniejszych argumentów

    0
    12.10.2016
    Google+ miało być mocnym rywalem dla Facebooka. Z różnych powodów tak się nie stało i dziś platforma social media od Google stanowi niemal margines. Mimo to marki chcą być tam obecne. Dlaczego? Jest kilka bardzo ważnych argumentów. Przeczytaj nasz poradnik i dowiedz się, dlaczego – mimo pozornego braku korzyści &...
  • Chcesz prowadzić profil firmy na Facebooku? Odpowiedz sobie na tych 5 pytań

    0
    12.10.2016
    Wsadzimy kij w mrowisko: nie każda firma potrzebuje profilu w mediach społecznościowych. Dla niektórych jest to tylko strata czasu, pieniędzy i energii oraz niepotrzebne igranie z wizerunkiem. Choć od lat obserwujemy trend polegający na przymusie „bycia na Facebooku”, to wiele firm doskonale radzi sobie bez...
  • Czy profil firmowy na Facebooku może zastąpić stronę internetową? 6 dowodów na to, że nie

    0
    12.10.2016
    Prowadzenie biznesu, szczególnie na starcie, jest kosztowną zabawą i nic dziwnego, że wielu początkujących przedsiębiorców szuka oszczędności, gdzie tylko może. Nie zawsze oznacza to postępowanie zgodnie z rozsądkiem. Jednym z klasycznych pomysłów na ograniczenie wydatków jest rezygnacja ze strony internetowej na rzecz...
  • 3 częste błędy w komunikacji na Facebooku

    0
    12.10.2016
    Choć rewolucja social media miała miejsce już dobrych kilka lat temu, to polskie firmy nadal dopiero uczą się wykorzystywać ten fenomen w działaniach marketingowych. Nic dziwnego, że wciąż powtarzają się te same błędy, które uniemożliwiają nawiązanie wartościowej komunikacji z klientami. Wymieniamy 3 błędne strategie &...
  • Profil marki na Facebooku jak Biuro Obsługi Klienta? Tak też można!

    0
    12.10.2016
    Firmy wykorzystują swoje profile na Facebooku w przeróżny sposób. Niektóre, szczególnie te o uznanych markach, nie muszą już budować społeczności. W zamian stawiają na czystą komunikację z klientami. W ten sposób profil marki może stać się świetnym substytutem Biura Obsługi Klienta. Prowadzenie takiej komunikacji nie j...
Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.