Soluma

Strony WWW

Profesjonalna strona www to najlepsza wizytówka firmy w sieci. Trafiający na nią klienci od razu podejmują decyzję, czy warto zaufać danej marce. Dobra strona daje promocyjnego kopa, zła może pogrzebać nawet najlepszą ofertą. Podpowiadamy, jak stworzyć świetną stronę www dla firmy.

  • Dlaczego warto mieć responsywną wersję strony www?

    0
    22.10.2015
    Internet nie znosi próżni i jest najszybciej rozwijającym się medium informacyjnym oraz reklamowym. Wymusza to na promujących się w nim firmach gotowość do ciągłych zmian oraz otwartość na nowe technologie, które mają im przynieść rzeczywiste profity. Bez wątpienia tego typu technologią są strony responsywne. Choć nada...
  • Najlepsze darmowe narzędzia do testowania prędkości strony internetowej

    0
    07.08.2017
    To, w jakim czasie ładuje się zawartość Twojej strony internetowej, ma olbrzymi wpływ na jej skuteczność. Nikt nie lubi czekać, a już szczególnie nie lubią tego internauci, którzy są przyzwyczajeni do tego, że wszystko dostają szybko i na już. Jeśli więc Twoja witryna działa w żółwim tempie, koniecznie trzeba coś z tym...
  • Live chat – czy warto go mieć na firmowej stronie www?

    0
    07.08.2017
    Odpowiedź na tytułowe pytanie jest raczej oczywista. Warto, ponieważ live chat zwiększa atrakcyjność witryny i z założenia jest narzędziem proklienckim, a więc bardzo pożądanym. Z drugiej jednak strony wiele firm inwestuje w to rozwiązanie, po czym kompletnie je zaniedbuje. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czy li...
  • Darmowa strona internetowa? Fatalny pomysł!

    0
    01.08.2017
    Powszechnie wiadomo, że nie ma darmowych obiadów, a rozwiązania reklamowane jako bezpłatne w praktyce mogą się okazać bardzo drogie. Mimo to kwitnie zainteresowanie ofertami w stylu: Strona internetowa dla Twojej firmy za darmo?”. Na czym to polega? Gdzie jest haczyk? Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się, że d...
  • Brak konwersji na stronie internetowej? To najbardziej prawdopodobne przyczyny

    0
    24.07.2017
    Konwersja to po prostu efekt, jaki przynosi posiadanie strony internetowej. Twoja firma ma ją po coś. Oczywiście podstawową motywacją jest posiadanie estetycznej wizytówki w sieci, jednak warto myśleć o witrynie także w kategorii narzędzia mającego przynosić konkretne efekty (zapisanie na newsletter, wypełnienie formul...
  • Jak zwiększyć atrakcyjność formularza kontaktowego na stronie?

    0
    24.07.2017
    Formularz kontaktowy jest niezbędnym elementem każdej strony internetowej, której celem jest pozyskanie klienta lub przynajmniej zachęcenie użytkownika do nawiązania kontaktu z firmą. Często się zdarza, że klient dociera do zakładki z formularzem, ale ostatecznie rezygnuje z jego wypełnienia. Dlaczego? Powody są bardzo...
  • Nikt nie odwiedza Twojej strony internetowej? 5 sposobów, aby to natychmiast zmienić

    0
    24.04.2017
    Problem to mało powiedziane. Brak jakiegokolwiek zainteresowania Twoją firmową stroną internetową świadczy wyłącznie o tym, że masz markę, która nikogo nie obchodzi. Brutalne, ale prawdziwe. Możesz z tym nic nie robić (bo przecież Internet to nie wszystko), ale wówczas powoli zacznij sobie wyobrażać swoje życie na etac...
  • 5 sytuacji, w których Twoja strona www będzie wymagać odświeżenia

    0
    20.07.2016
    Większość z nas przeżyła remont domu czy mieszkania. Przeprowadziliśmy go, bo wnętrze przestało być atrakcyjne lub funkcjonalne lub też doszło do jakiejś poważnej awarii. Identycznie jest ze stroną www. Ona także co jakiś czas wymaga odświeżenia, które nie jest fanaberią, ale zwykłym przejawem rozsądku. Przedsiębiorcom...
  • Web usability – co to właściwie i jest i jak to wykorzystać podczas tworzenia strony www?

    0
    14.03.2016
    Strona internetowa jest trochę jak piękny samochód. Jej wyglądem zachwycą się wszyscy, ale możliwości docenią tylko osoby znające się na temacie. To istotna podpowiedź, którą należy wziąć pod uwagę w procesie tworzenia strony. Co z tego, że postawimy na kwestie estetyczne, skoro zapomnimy o użyteczności? Taka witryna n...
  • Jak zwiększyć konwersję na stronie www? 7 najlepszych sposobów

    0
    22.02.2016
    Konwersja, czyli współczynnik pożądanych akcji, jakie podejmują użytkownicy na stronie www, to bardzo ważny parametr dla każdej firmy promującej się w sieci. Od odwiedzających naszą witrynę klientów możemy oczekiwać przeróżnych zachowań, jednak celem zawsze będzie zwiększenie sprzedaży lub rozpoznawalności marki. Niest...
  • Tego nigdy nie pisz do wykonawcy, czyli 11 przykładów złej komunikacji na linii klient-agencja

    0
    06.02.2016
    A agencji reklamowej tworzącej strony www też pracują ludzie – wbrew pozorom. Mają swoje uczucia, bywają zmęczeni, rozdrażnieni, chorzy, spóźnieni itd. Jeśli są profesjonalistami, to oczywiście siadając przed komputerem i zabierając się za projekt chowają to wszystko do kieszeni. Bywa jednak, że ciśnienie w agenc...
  • 7 błędów, przez które nasza strona przestaje być odbierana jako profesjonalna

    0
    01.02.2016
    Profesjonalna strona www – to pojęcie dość względne, choć jesteśmy w stanie w dużym stopniu je skonkretyzować. Wiemy, jakie elementy powinny się znaleźć na stronie, aby móc ją określić takim właśnie mianem. Wiemy też, czego należy bezwzględnie unikać. Wymieniamy dla Was 7 błędów, przez które strona przestaje być ...
  • Jak kolory wpływają na konwersję w e-sklepie? Ciekawe wyniki badania

    0
    25.01.2016
    Sklepy online stanowią już bardzo ważną gałąź polskiego handlu i nie ma żadnych wątpliwości, że będą rosnąć w siłę. Każdy, kto próbował zaistnieć na tym rynku wie jednak, jak trudny jest to kawałek chleba. Silna konkurencja, walka cenowa, coraz bardziej wymagający klienci. Jeśli także stoisz przed dylematem: wejść czy ...
  • Jak zbudować profesjonalny wizerunek firmy przy pomocy strony www? 7 rad

    0
    18.01.2016
    Każda firma powinna budować wizerunek, który świadczy o jej profesjonalizmie i budzi zaufanie klientów. To podstawa prowadzenia biznesu. Narzędziem do osiągnięcia tego celu jest oczywiście strona internetowa. Projektując ją trzeba zwrócić uwagę na kilka kluczowych elementów, ale nie poprzestawać tylko na tym. Liczy się...
  • 5 pytań, jakie zadaje sobie klient wchodząc na Twoją stronę www

    0
    04.01.2016
    Pierwsze wrażenie jest najważniejsze – ten banał jest bardzo mocno zakorzeniony w biznesie. Jednak gdy klient wejdzie już na naszą firmową stronę www i natychmiast z niej nie ucieknie, to zacznie zadawać sobie coraz więcej pytań i uzyskiwać na nie odpowiedzi zapoznając się z kolejnymi elementami strony. Dlatego w...
  • Jakie treści muszą znaleźć się na Twojej stronie www? 6 naczelnych zasad

    0
    28.12.2015
    Na początek proponujemy fakt: strona internetowa nie może prawidłowo funkcjonować bez treści. Mowa oczywiście o przynoszeniu przez nią jakichkolwiek korzyści firmie, a nie o kwestie czysto techniczne. To, co wypełnia stronę, jest najbardziej atrakcyjne dla użytkowników, przyciąga ich, pomaga stronie zaistnieć w wyszuki...
  • Nie zawsze warto ratować starą stronę www. 5 powodów, dla których lepiej zainwestować w nową

    0
    06.12.2015
    Polskie firmy są aktywne w sieci od wielu już lat, ale niektóre z nich wyraźnie przespały moment, w którym należało wykonać redesign ich stron www. W efekcie posiadają witryny jakościowo znacznie odstające od współczesnych norm. Otrzymujemy sporo zapytań o to, czy warto ratować starą stronę www. To zależy od konkretnej...
  • Dlaczego Twoja strona internetowa wolno się ładuje? 5 prawdopodobnych problemów

    0
    30.11.2015
    Jednym z warunków skuteczności firmowej strony www jest jej szybkie działanie, a także błyskawiczne ładowanie. W świecie, gdzie wszyscy się bardzo spieszymy, mało który użytkownik Internetu będzie cierpliwie czekał, aż znaleziona przez niego witryna łaskawie ujawni swoją zawartość. Jeśli więc Twoja strona internetowa w...
  • Jak przyspieszyć pracę nad stworzeniem firmowej strony www? 5 porad dla klientów agencji

    0
    30.11.2015
    Projektowanie, wdrożenie i testowanie strony www nie jest w niczym podobne do pieczenia chleba. Pośpiech zdecydowanie nie jest wskazany, zwykle nie ma możliwości korzystania z jednego, sprawdzonego przepisu, a efekt praktycznie nigdy nie jest taki sam. To praca twórcza, kreatywna, która po prostu wymaga czasu. Wielu kl...
  • Kiedy strona nie przynosi żadnych efektów promocyjnych – jakie mogą być tego przyczyny?

    0
    22.11.2015
    Żadna agencja reklamowa nie podpisze cyrografu i nie zagwarantuje swojemu klientowi, że stworzona przez nią strona www będzie miała co miesiąc 100.000 unikalnych użytkowników, z których połowa od razu złoży zamówienie. To tak nie działa. Na popularność strony składa się wiele czynników, w tym te, o których trzeba pamię...
Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.