Soluma

Prasa

Reklama w prasie to nie tylko ogłoszenia drobne, ale też artykuły sponsorowane, szeroko pojęta reklama natywna, dodatki i patronaty. Reklamowanie się w prasie może przynosić bardzo dobre efekty promocyjne, szczególnie w relacji do poniesionych kosztów. Przyglądamy się różnym pomysłom na wykorzystanie zasięgu prasy.

  • Reklama w prasie jako świetny sposób na budowanie wizerunku

    0
    06.02.2017
    Mówiąc i pisząc o reklamie bardzo często zapominamy, że jest ona nie tylko narzędziem sprzedaży. Nie każda firma, która wykupi miejsce reklamowe w gazecie, liczy na to, że dzięki temu przybędzie jej klientów, bo tak często nie jest. Czemu w takim razie ma służyć taka reklama? Odpowiedź jest prosta: budowaniu, kreowaniu...
  • Reklama w darmowej gazecie? 5 powodów, dla których warto o niej pomyśleć

    0
    06.02.2017
    Dobrych kilkanaście lat temu na polskim rynku pojawiło się zjawisko, które wcześniej zrobiło olbrzymią karierę na szeroko pojętym „Zachodzie”. Mowa o darmowej prasie, często codziennej, która była rozdawana przechodniom i kierowcom tkwiącym w korkach. Pomysł szybko chwycił, ale z czasem takich tytułów było ...
  • Przyszłość reklamy prasowej – stagnacja, krach, a może odbicie?

    0
    30.01.2017
    Reklama prasowa przynosi coraz mniejsze dochody wydawcom i to jest fakt, z którym nie da się dyskutować. Reklamodawcy uciekają do innych mediów, na czym korzysta przede wszystkim Internet. Powody są różne. Z jednej strony spada sprzedaż tytułów prasowych, z drugiej firmy zauważają znaczne ograniczenia stawiane przez tr...
  • Jakie produkty i usługi warto reklamować w prasie? 9 najlepszych przykładów

    0
    23.01.2017
    Warunkiem skuteczności jakiejkolwiek reklamy jest jej dobre dopasowanie do potencjalnego odbiorcy. Dotyczy to każdego istniejącego formatu. Reklama, która idealnie trafia w potrzeby grupy docelowej, z pewnością przełoży się na wzrost zainteresowania marką. Co warto reklamować w prasie? Oto 9 świetnych przykładów. ...
  • Artykuł sponsorowany w prasie – klasyka wciąż trzyma się mocno

    0
    19.01.2017
    Jak reklamować się w prasie? To zagadnienie w XXI wieku nabrało zupełnie nowego znaczenia. Coraz trudniej jest mówić o czymś takim, jak „klasyczna reklama prasowa”. To akurat dobra informacja zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców. Pojawiają się bowiem wciąż nowe sposoby na to, aby do prasy przemycić tre...
  • Od czego zależy cena reklamy w prasie? 5 kluczowych czynników

    0
    16.01.2017
    Powszechnie wiadomo, że najdroższym miejscem do reklamowania się jest telewizja. Radio i Internet znacznie pod tym względem odstają. Jak jest z prasą? Ceny od lat systematycznie spadają, ponieważ ubywa firm zainteresowanych reklamowaniem się w drukowanych środkach przekazu, szczególnie w prasie codziennej. Dlatego możn...
  • Jak powstaje reklama prasowa? Procedura w 5 krokach

    0
    09.01.2017
    Jeśli Twoja firma jest nastawiona na promocję lokalną, to reklama prasowa może być dla niej bardzo dobrym rozwiązaniem. Jak się jednak za to zabrać? Zakładamy, że to ma być Twój „pierwszy raz” i dziewiczy kontakt z taką formą reklamy. Stworzyliśmy praktyczny poradnik i wskażemy Ci 5 najważniejszych etapów t...
  • Czy warto reklamować się w prasie? 5 argumentów na NIE

    0
    02.01.2017
    Jeśli przeczytałeś już nasz poradnik, w którym wskazaliśmy 5 argumentów przemawiających za reklamą w prasie, to być może jesteś o krok od podjęcia decyzji i skontaktowania się z wydawcą jakiegoś czasopisma. Powoli – to nie musi być wcale dobry pomysł. Istnieje bowiem także kilka argumentów, które podważają sens r...
  • Czy warto reklamować się w prasie? Poznaj 5 argumentów na TAK

    0
    27.12.2016
    Słaba kondycja rynku prasowego jest konsekwencją tego, że reklamodawcy nie traktują już tytułów drukowanych jako atrakcyjnego miejsca promocji. Gazety nie są już pierwszym, drugim, a nawet trzecim wyborem. Nie można jednak generalizować i mówić, że wykupienie reklamy w prasie to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Podajemy 5...
  • Czy reklama prasowa może być skuteczna? Tak, ale tylko pod tymi 5 warunkami

    0
    15.12.2016
    Wiele mówi się o tym, że reklama w prasie to już przeżytek i mało atrakcyjna forma promocji dla przedsiębiorców. Mimo to niektóre tytuły nie mogą narzekać na brak reklamodawców. Promowanie się w prasie nadal może być bardzo dobrym pomysłem, jednak pod pewnymi warunkami. Jakimi? Poznaj 5 najważniejszych. Prawidło...
Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.