Soluma

Radio

3/4 dorosłych Polaków codziennie słucha radia. To kilkanaście milionów klientów, do których warto trafić z przekazem reklamowym. Dlatego, mimo rozwoju Internetu, nadal nie brakuje firm, które chcą się reklamować w radiu. Czy to dobry pomysł dla Twojego biznesu?

  • Dobra reklama radiowa – jak zmieścić coś świetnego w 30 sekundach?

    0
    07.11.2016
    30 sekund – zgodzisz się, że to niewiele, prawda? A właśnie tyle trwa standardowy spot radiowy. Tak krótki czas do dyspozycji odstrasza wiele firm, które z góry zakładają, że nie są w stanie przekazać klientom wszystkiego, na czym im zależy. I to jest właśnie największy błąd! Dobry spot radiowy nie jest „o ...
  • Chcesz reklamować się w radiu? Poznaj obowiązujące przepisy!

    0
    07.11.2016
    Różne formy reklamy tylko z pozoru są uzależnione wyłącznie od kreatywności ich autorów. Tak naprawdę w Polsce obowiązują konkretne przepisy, które określają, w jaki sposób można reklamować swoje produkty w różnych mediach. Dotyczy to także reklamy radiowej. Te przepisy bez wątpienia warto znać, aby dobrze zaplanować s...
  • Nie tylko spoty. 5 narzędzi reklamy oferowanych przez stacje radiowe

    0
    07.11.2016
    Reklama w radiu kojarzy się niemal wyłącznie z drażniącymi spotami emitowanymi w nieznośnie długich blokach. To już przeszłość. Obecnie stacje radiowe muszą bardzo elastycznie podchodzić do wymagań klientów i walczyć o umowy z portalami internetowymi, telewizją i prasą. Z tego powodu oferują coraz więcej. Poznaj 5 najc...
  • Kto tworzy reklamę radiową? Poznaj autorów spotów

    0
    07.11.2016
    Słuchając niektórych reklam radiowych można dojść do wniosku, że stworzenie „profesjonalnego” spotu trwa kwadrans i może odbyć się w przerwie meczu piłkarskiego. Zgoda, jakość reklam emitowanych w eterze drastycznie spada, jednak nadal można w gąszczu słabych produkcji usłyszeć prawdziwe perełki. Za ich pow...
  • Jak wybrać stację radiową, w której warto się reklamować? 5 podpowiedzi

    0
    07.11.2016
    W Polsce działają setki stacji radiowych – ogólnopolskie, lokalne, diecezjalne, samorządowe, uczelniane itd. Firma, która chce wykupić reklamę w eterze stoi więc przed trudnym wyborem. Na którą rozgłośnię postawić, aby efekt promocji był możliwie najlepszy? Nie jest to takie łatwe zadanie, szczególnie w sytuacji ...
  • Reklama w radiu – ile to kosztuje?

    0
    07.11.2016
    Wiele firm dysponujących ograniczonym budżetem na reklamę z góry zakłada, że najtańszą opcją będzie wykupienie spotów w stacji radiowej. To nie zawsze dobry trop. Wiele zależy od tego, jaką słuchalność ma dane radio, a także od wyboru pory emisji. Ile to tak naprawdę kosztuje? Stawki są bardzo różne. Cenę podaje się...
  • Czy warto reklamować się w radiu? 5 argumentów ZA

    0
    07.11.2016
    Reklama w radiu od lat traci na popularności, szczególnie na rzecz Internetu i telewizji, jednak nadal może być atrakcyjnym narzędziem promocji dla niektórych firm. Świadczy o tym fakt, że większość popularnych stacji radiowych mimo wszystko wypełnia zaplanowane bloki i nie narzeka na brak reklamodawców. W tym wpisie w...
  • Czy warto reklamować się w radiu? 5 argumentów PRZECIW

    0
    07.11.2016
    Przeczytałeś nasz wpis, w którym podaliśmy 5 powodów przemawiających za tym, aby reklamować się w radiu? W takim razie pora na kontrargumenty. Tych także nie brakuje, ponieważ nie da się ukryć, że reklama radiowa nie jest idealnym rozwiązaniem i nie można jej polecić wszystkim firmom. Sprawdź, dlaczego nie warto reklam...
  • Co nas denerwuje w reklamie radiowej? 5 koszmarów słuchacza

    0
    07.11.2016
    Reklama – to słowo pada najczęściej w badaniach preferencji słuchaczy stacji radiowych. Niestety, wyłącznie w negatywnym kontekście. Słuchacze nie lubią reklam, ponieważ jest ich za dużo, są słabej jakości i przede wszystkim przerywają słuchanie muzyki. Co jeszcze? Sprawdź, co najbardziej denerwuje nas w reklamac...
  • 3 pomysły na świetną akcję specjalną z udziałem stacji radiowej

    0
    07.11.2016
    Są organizowane wszędzie: w galeriach handlowych, na rynkach miast, a nawet w domach słuchaczy. Akcje specjalne to bardzo silna broń w ofercie stacji radiowych. Są one organizowane nie tylko po to, aby wypromować radio, ale także jego partnerów, czyli sponsorów eventu. W ten sposób można upiec dwie pieczenie na jednym ...
  • 6 warunków skuteczności reklamy radiowej

    0
    07.11.2016
    Można się spierać na temat tego, czy reklama radiowa jest rzeczywiście skuteczna, ale jedno nie podlega dyskusji: gdy usłyszysz spot będący parafrazą piosenki „Ona tańczy dla mnie” (lub podobnego hiciora), to na 100% będziesz go nucić. I o to właśnie chodzi. Skuteczna reklama radiowa ma wgryźć się w umysły ...
  • Gdzie reklamować się w Gdańsku? Przegląd rynku stacji radiowych

    0
    03.07.2015
    Rynek reklamowy w Gdańsku jest jednym z najbardziej rozwiniętych w skali całego kraju. Swoje oddziały mają tu czołowe media, na terenie Trójmiasta działają dziesiątki wyspecjalizowanych agencji i setki niezależnych twórców reklamy. Firmy chcące wypromować się w Gdańsku mają spory wybór mediów, w których mogą wykupić ka...
  • Reklama w radiu

    0
    16.06.2015
    Wg badan z roku 2012-2013 reklama w radiu nie należy do najskuteczniejszych forma reklamowych pod kątem kosztów/skuteczności. Jednak nadal warto korzystać z tej formy reklamy.  Kiedy warto to zrobić? Dobre efekty można osiągnąć łącząc kampanie w radiu jako wsparcie dla prowadzonych już innych form reklamy. (np....
Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.