Soluma

Telewizja

Telewizja nadal jest głównym źródłem informacji i rozrywki. To tutaj obowiązują najwyższe budżety reklamowe i gigantyczne stawki za emisję spotu. Reklamodawcy mogą jednak także liczyć na znakomite efekty w postaci wzrostu świadomości produktów i ich sprzedaży. Piszemy o różnych obliczach reklamy telewizyjnej.

  • Rodzaje reklamy telewizyjnej. Cz. 2

    0
    14.11.2016
    Wracamy z drugą częścią poradnika, w którym wskazujemy podstawowe rodzaje reklamy telewizyjnej. Znasz już 8 najpopularniejszych formatów według Piotra H. Lewińskiego, pora na kolejną ósemkę. Czy twórcy mogą nas jeszcze czymś zaskoczyć? Okazuje się, że tak i wciąż szukają nowych chwytów retorycznych i metod perswazji. ...
  • Rodzaje reklamy telewizyjnej. Cz.1

    0
    14.11.2016
    Większość osób wie, jak wygląda standardowa reklama telewizyjna, jednak nie zdajemy sobie sprawy, że twórcy serwują nam bardzo różne metody mówienia o produkcie. Okazuje się, że reklama telewizyjna może mieć aż 16 rodzajów, które wyróżnił znany badacz chwytów retorycznych stosowanych w reklamie, Piotr H. Lewiński. Pozn...
  • Reklama telewizyjna adresowana do dzieci – poznaj najważniejsze regulacje prawne

    0
    14.11.2016
    Dzieci są bardzo wdzięczną grupą docelową dla producentów np. zabawek, ponieważ mają małą świadomość kosztu zakupu – liczy się dla nich przede wszystkim atrakcyjność danego przedmiotu. Są więc twórcy specjalizujący się w produkowaniu reklam stricte kierowanych do najmłodszych widzów. Warto natomiast wiedzieć, że ...
  • Od czego zależy koszt emisji reklamy w telewizji? Poznaj najważniejsze elementy wyceny

    0
    14.11.2016
    Każda firma zdaje sobie sprawę, że reklama w telewizji jest droga, a nawet bardzo droga. Jest to jeden z powodów, dla których reklamodawcy przenoszą swoje budżetowe akcenty w stronę Internetu, ponieważ często za koszt 1 (słownie: jednego) spotu w TV można opłacić szeroką, dwutygodniową kampanię w sieci. Mimo to dla naj...
  • Lekarz w reklamie telewizyjnej – ogromne kontrowersje

    0
    14.11.2016
    Zgodnie z polskim prawem reklama nie może wprowadzać widzów w błąd. Gdyby jednak traktować to poważnie, z bloków emisyjnych natychmiast powinny zniknąć dziesiątki reklam suplementów diety, farmaceutyków i produktów spożywczych, które są polecane przez aktorów udających lekarzy. Reklamówka, w której pojawia się rzekomy ...
  • Jak zwiększyć skuteczność reklamy emitowanej w telewizji? 5 najlepszych sposobów

    0
    14.11.2016
    Wyemitowanie reklamy w telewizji w większości przypadków gwarantuje gwałtowny wzrost zainteresowania produktem, a tym samym jego sprzedaży. Telewizję codziennie ogląda kilkadziesiąt milionów Polaków – trudno zbagatelizować ten potencjał. Wiadomo jednak, że są reklamy lepsze i gorsze, czyli skuteczne i przynoszące...
  • Wyzwanie dla każdej reklamy telewizyjnej – jak przyciągnąć uwagę widzów? 6 najpopularniejszych sposobów

    0
    14.11.2016
    W najbardziej obszernych blokach reklamowych mieści się nawet kilkanaście spotów – trudno więc oczekiwać od widzów, że skupią się na ich treści. Przeciętny człowiek da sobie z tym spokój już po 2-3 reklamie, a reszty nawet nie zarejestruje. To spory problem dla reklamujących się firm, bo w końcu emisja i produkcj...
  • Dlaczego reklama telewizyjna jest tak skuteczna? 6 najważniejszych powodów

    0
    14.11.2016
    Nie ma chyba firmy, która nie marzyłaby o rozpoczęciu kampanii reklamowej w telewizji. Dla większości przedsiębiorców możliwość wyemitowania choćby kilkunastu spotów byłaby czymś na wzór gwiazdki z nieba. Powszechny jest bowiem pogląd, że reklama telewizyjna przynosi markom zdecydowanie największe korzyści i praktyczni...
  • Absurd – jedno z najskuteczniejszych narzędzi perswazji w reklamie telewizyjnej

    0
    14.11.2016
    To oczywiste, że skuteczna reklama telewizyjna musi przede wszystkim przyciągnąć uwagę widzów, a więc zmusić ich do maksymalnego skupienia na produkcie. Nie jest to łatwe, ponieważ rozpoczęcie się bloku reklamowego jest dla nas sygnałem do automatycznego rozluźnienia. Twórcy reklamy próbują przykuć uwagę widzów na wiel...
  • 5 warunków skuteczności reklamy telewizyjnej

    0
    14.11.2016
    Każda reklama, bez względu na przestrzeń dystrybucji, musi przede wszystkim przyciągnąć uwagę odbiorcy. W przypadku reklamy telewizyjnej jest to podwójnie ważne, ponieważ większość widzów po rozpoczęciu się bloku reklamowego traci koncentrację. Dobra reklama potrafi zmusić nas do wpatrywania się w ekran, a tym samym za...
  • 5 pomysłów na reklamowanie się w telewizji

    0
    14.11.2016
    Reklama telewizyjna, podobnie jak radiowa, prasowa czy internetowa, niejedno ma imię. Przedsiębiorcy mają do wyboru sporo formatów reklamowych i wcale nie muszą decydować się wyłącznie na bardzo kosztowne spoty emitowane w blokach. Istnieje co najmniej 5 bardzo popularnych sposobów na reklamowanie się w telewizji &ndas...
  • Reklama w telewizji, Elblag.

    0
    16.06.2015
    Choć reklama w telewizji należy nadal do jednych z najskuteczniejszych form reklamy, to na pewno nie jest tak, ze wystarczy się reklamować w jakiejkolwiek telewizji. Napiszcie w komentarzach jak oceniecie sultecznośc reklamy w Elblaskiej Telewizji. Kontakt z telewizją Elbląg Ul. Płk. Dąbka 79, 82-300 Elbląg tel....
  • Gdańsk płaci 300 tysięcy złotych za promocję w serialu. Warto?

    0
    25.04.2015
    Sporo kontrowersji wzbudziła niedawna decyzja władz gdańska o nawiązaniu długofalowej współpracy z telewizją TVN. Stacja emituje na swojej antenie popularny serial „Prawo Agaty”, a tłem dużej części piątego sezonu produkcji jest właśnie Gdańsk. Miasto zapłaciło za to dużo pieniędzy i póki co jest z tej decy...
Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.